| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
---|
7:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
8:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
9:00 | | | | | | | 9:00, KON gr.1 Praca z tekstami specjalistycznymi w języku obcym (translatorium) - Aleksandra Grzegorska | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
9:45, LEK gr.1 Język egipski - Kamil Kuraszkiewicz | | 9:45, CW gr.1 Ancient Greek - Konstantinos Balamosev | | 9:45, SEM-MGR gr.1 Archeologia rzymskiego pogranicza. Kontakty świata śródziemnomorskiego z ludami ościennymi - Martin Lemke, Tomasz Waliszewski, Agnieszka Tomas | | 9:45, KON gr.1 Teoria i praktyka w badaniach archeologicznych w Peru - Miłosz Giersz | | | | |
|
|
10:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
11:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| 11:30, KON gr.1 Epigrafika grecka II - Adam Łajtar | | 11:30, KON gr.1 Od grodów obronnych po tajemnicze jaskinie - kultura łużycka i jej dziedzictwo - Grzegorz Czajka | | 11:30, CW gr.1 Latin language - Grzegorz Ochała | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
12:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
13:00 | | | | | | | |
|
|
13:15, LEK gr.1 Język hebrajski starobiblijny - Roman Marcinkowski | | 13:15, WYK gr.1 Bliski Wschód w okresie konfliktu wielkich imperiów - Krzysztof Jakubiak | | 13:15, WYK gr.1 Aleksander Wielki w kulturze Zachodu - Dariusz Szeląg | | 13:15, WYK gr.1 The Church Building in its Form and Function - Karel Christiaan Innemée | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
14:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
15:00 | 15:00, KON gr.1 Wojownicy gwiaździstych tarcz. Historia i archeologia Indian Ameryki Północnej - Dariusz Błaszczyk | | 15:00, SEM-MGR gr.1 Starożytny Bliski Wschód - Dorota Ławecka, Barbara Kaim | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
16:00 | | | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|
| | | | | | |
|
|