Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztat integracyjny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 3000-SP-SWNW-WI
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0319) Programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Warsztat integracyjny
Jednostka: Wydział Polonistyki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

mieszany: w sali i zdalnie

Skrócony opis:

Celem zajęć warsztatowych jest integracja grupy oraz refleksja nad kluczowymi problemami współczesnej edukacji.

Pełny opis:

W trakcie zajęć warsztatowych uczestnicy będą mieli możliwość poznania członków grupy i zbudowania pozytywnych relacji sprzyjających efektywnej pracy grupowej. Zastosowane metody i narzędzia dydaktyczne pozwolą uczestnikom na wyrażenie swoich potrzeb i oczekiwań względem studiów. Ponadto słuchacze będą mieli okazję do przeprowadzenia pogłębionej refleksji nad kluczowymi problemami współczesnej edukacji związanymi m.in. z krytycznym myśleniem, tworzeniem sprzyjającego uczeniu się i współpracy środowiska oraz problematyką e-edukacji.

Literatura:

● Ptaszek G., Bigaj M., Dębski M., Pyżalski J., Stunża G. (2020), Edukacja zdalna: co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.

● Abrams M., Mulvihill M., Scannell M. (2014), Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów, Wolters-Kluwer, Warszawa.

● Torój M. (2016), Praca z grupą szkoleniową. Wszystko co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces, GWP, Gdańsk.

Efekty uczenia się:

Wiedza

● Pogłębienie wiedzy na temat współczesnych wyzwań w edukacji i e-edukacji, także w związku z nauczaniem zdalnym w okresie pandemii Covid-19

Umiejętności

● Rozwój umiejętności pracy w grupie.

● Doskonalenie umiejętności współpracy i tworzenia efektywnego środowiska uczenia się.

Kompetencje społeczne

● Podejmowanie krytycznego namysłu i refleksji nad szeroko rozumianą edukacją.

● Tworzenie pozytywnej relacji między uczestnikami zajęć, sprzyjającej motywacji do uczenia się.

Metody i kryteria oceniania:

100% obecności na zajęciach, aktywne uczestnictwo

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)