Warsztat integracyjny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 3000-SP-SWNW-WI |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0319) Programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, gdzie indziej niesklasyfikowane
|
Nazwa przedmiotu: | Warsztat integracyjny |
Jednostka: | Wydział Polonistyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Celem zajęć warsztatowych jest integracja grupy oraz refleksja nad kluczowymi problemami współczesnej edukacji. |
Pełny opis: |
W trakcie zajęć warsztatowych uczestnicy będą mieli możliwość poznania członków grupy i zbudowania pozytywnych relacji sprzyjających efektywnej pracy grupowej. Zastosowane metody i narzędzia dydaktyczne pozwolą uczestnikom na wyrażenie swoich potrzeb i oczekiwań względem studiów. Ponadto słuchacze będą mieli okazję do przeprowadzenia pogłębionej refleksji nad kluczowymi problemami współczesnej edukacji związanymi m.in. z krytycznym myśleniem, tworzeniem sprzyjającego uczeniu się i współpracy środowiska oraz problematyką e-edukacji. |
Literatura: |
● Ptaszek G., Bigaj M., Dębski M., Pyżalski J., Stunża G. (2020), Edukacja zdalna: co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk. ● Abrams M., Mulvihill M., Scannell M. (2014), Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów, Wolters-Kluwer, Warszawa. ● Torój M. (2016), Praca z grupą szkoleniową. Wszystko co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces, GWP, Gdańsk. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza ● Pogłębienie wiedzy na temat współczesnych wyzwań w edukacji i e-edukacji, także w związku z nauczaniem zdalnym w okresie pandemii Covid-19 Umiejętności ● Rozwój umiejętności pracy w grupie. ● Doskonalenie umiejętności współpracy i tworzenia efektywnego środowiska uczenia się. Kompetencje społeczne ● Podejmowanie krytycznego namysłu i refleksji nad szeroko rozumianą edukacją. ● Tworzenie pozytywnej relacji między uczestnikami zajęć, sprzyjającej motywacji do uczenia się. |
Metody i kryteria oceniania: |
100% obecności na zajęciach, aktywne uczestnictwo |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.