Język angielski poziom średniozaawansowany niższy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4100-ANGSB1.1.a |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.101
|
Nazwa przedmiotu: | Język angielski poziom średniozaawansowany niższy |
Jednostka: | Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW |
Grupy: |
Lektoraty Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Lektoraty języka angielskiego Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Lektoraty oferowane w rejestracjach żetonowych (akceptowane przez WNE jako lektoraty języków obcych) |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | języki obce |
Tryb prowadzenia: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
B1 według "Modern Languages: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of Reference" oznacza docelowy poziom kursu języka obcego w zakresie sprawności językowych dla studentów rozpoczynających naukę na kursie średnio zaawansowanym. |
Pełny opis: |
Zajęcia internetowe (46 h na platformie i 14 h (7x90 min) na ZOOM. Część asynchroniczna realizowana jest na platformie językowej COME UW http://jezyki.come.uw.edu.pl Aby uczestniczyć w zajęciach należy zalogować się na platformie językowej COME UW za pomocą numeru PESEL i hasła takiego samego jak przy logowaniu do USOS-a. O terminie zajęć i zasadach organizacji informuje e-lektor. E-lektorat na UW jest równoprawny z lektoratem tradycyjnym. Koordynatorem e-lektoratów jest mgr Anna Żarnotal, azarnotal@uw.edu.pl, do której należy zgłaszać wszelkie problemy z funkcjonowaniem e-lektoratów. Po kursie na tym poziomie student rozumie główny sens wypowiedzi sformułowanej wraźnie, w języku standardowym, na temat mu znany, związany z pracą, szkołą, czasem wolnym itp. Rozumie najważniejsze informacje w programach radiowych i TV dotyczące wydarzeń współczesnych, lub tematów związanych z zaintersowaniami osobistymi lub zawodowymi, gdy mówi się dość wolno i wyraźnie. Potrafi zrozumieć teksty zawierające najczęściej używane wyrażenia związane z życiem codziennym i zawodowym. Rozumie opis wydarzeń, uczuć i życzeń zawartych w listach prywatnych. Radzi sobie w większości sytuacji, które mogą się zdarzyć w podróży po krajach danego obszaru językowego. Potrafi bez przygotowania uczestniczyć w rozmowach na tematy mu znane i go intersujące, lub odnoszące się do życia codziennego (np. rodzina, zaonteresowania, praca, podróże i wadarzenia bieżące). Potrafi łączyć wyrazy i wyrażenia w prosty sposób, aby opisaćdoświadczenia i wydarzenia, swoje marzenia, nadzieje, ambicje. Umie podać przyczyny i wyjaśnienia, sformułować opinie i plany. Umie opowiedzieć jakąś historię oraz zrelacjonować treść filmu lub książki, albo opisać swoje reakcje. Potrafi napisać prosty zwarty tekst na temat mu znany lub go intersujący. Umie napisać list osobisty opisujący doświadczenia i wrażenia. |
Literatura: |
Kurs na platformie internetowej COME, materiały własne wykładowców |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu, student: wiedza zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego ma podstawową wiedzę o rodzajach więzi społecznych i o rządzących nimi prawidłowościach ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, ich prawidłowości zakłóceń umiejętności potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informację z wykorzystaniem różnych źródeł i sposobów posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku obcym, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także ich źródeł. posiada umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów kompetencje rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie zadania |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę na zaliczenie zajęć językowych składają się następujące elementy: - 50% - ćwiczenia obowiązkowe na platformie językowej - 20% - progress tests - 20% - test końcowy/zaliczeniowy - 10% - obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych Zajęcia kontaktowe będą prowadzone stacjonarnie lub zdalnie na platformie CKC, Google Meet lub Zoom, zgodnie z informacją podaną przez prowadzącego. |
Praktyki zawodowe: |
nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR LEK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Anna Żarnotal | |
Prowadzący grup: | Emilia Królak, Michał Kuźmicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Anna Żarnotal | |
Prowadzący grup: | Emilia Królak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Anna Żarnotal | |
Prowadzący grup: | Emilia Królak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-17 - 2025-06-08 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR LEK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Anna Żarnotal | |
Prowadzący grup: | Emilia Królak, Anna Żarnotal | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.