Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4100-IMNJAKA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 1 |
Jednostka: | Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe semestru I w CKNJOiEE UW - studia II stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
Pełny opis: |
CZYTANIE + SŁUCHANIE (umiejętności receptywne) • Robienie notatek • Umiejętności podsumowujące • Umiejętności aktywnego słuchania • Rozszerzone umiejętności czytania • Język w projektowaniu badań • Rozwój umiejętności akademickich IELTS • Czytanie w świecie akademickim: czasopisma, raporty, media społecznościowe SŁOWNICTWO • Rejestr akademicki / styl / słownictwo • Konotacja i kolokacja • Słownictwo specyficzne dla seminarium • Dane i statystyki MÓWIENIE (produktywne) • Autoprezentacja • Efektywne umiejętności prezentacji • Projektowanie w programie PowerPoint • Płynność mówienia: wymowa, intonacja i akcent • Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie |
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Efekty uczenia się: |
umieć krytycznie ocenić artykuł naukowy (K_W01, K_W07, K_U01) potrafi krytycznie ocenić stan badań naukowych na aktualny temat w badaniach edukacyjnych (K_W01, K_W02, K_W06, K_W08, K_K02) umieć jasno wyrażać swoje opinie, zarówno ustnie, jak i pisemnie (K_U06, K_U08, K_U09) umieć konstruktywnie omawiać opinie własne i innych umieć napisać recenzję artykułu (K_U06, K_U09) umieć napisać dyskursywny esej naukowy (K_U06, K_U08, K_U09) wzbudzili zaufanie w podejściu do literatury naukowej i jej analizowaniu (K_K01, K_K02) |
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr 1 Zaliczenie na ocenę na podstawie: Frekwencja i aktywny udział 30 pkt Zadania 50 pkt Krótka prezentacja 20 pkt Semestr 2: Zaliczenie na ocenę na podstawie: Frekwencja i aktywny udział 30 pkt Zadania 30 pkt Prezentacja długa 40 pkt |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Stephen Davies | |
Prowadzący grup: | Stephen Davies | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
|
Pełny opis: |
CZYTANIE + SŁUCHANIE (umiejętności receptywne) • Robienie notatek • Umiejętności podsumowujące • Umiejętności aktywnego słuchania • Rozszerzone umiejętności czytania • Język w projektowaniu badań • Rozwój umiejętności akademickich IELTS • Czytanie w świecie akademickim: czasopisma, raporty, media społecznościowe SŁOWNICTWO • Rejestr akademicki / styl / słownictwo • Konotacja i kolokacja • Słownictwo specyficzne dla seminarium • Dane i statystyki MÓWIENIE (produktywne) • Autoprezentacja • Efektywne umiejętności prezentacji • Projektowanie w programie PowerPoint • Płynność mówienia: wymowa, intonacja i akcent • Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie |
|
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Stephen Davies | |
Prowadzący grup: | Graham Carr, Stephen Davies | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
|
Pełny opis: |
CZYTANIE + SŁUCHANIE (umiejętności receptywne) • Robienie notatek • Umiejętności podsumowujące • Umiejętności aktywnego słuchania • Rozszerzone umiejętności czytania • Język w projektowaniu badań • Rozwój umiejętności akademickich IELTS • Czytanie w świecie akademickim: czasopisma, raporty, media społecznościowe SŁOWNICTWO • Rejestr akademicki / styl / słownictwo • Konotacja i kolokacja • Słownictwo specyficzne dla seminarium • Dane i statystyki MÓWIENIE (produktywne) • Autoprezentacja • Efektywne umiejętności prezentacji • Projektowanie w programie PowerPoint • Płynność mówienia: wymowa, intonacja i akcent • Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie |
|
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.