Marketing, marketing międzynarodowy, korporacje transnarodowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2400-ZZSM033 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.3
|
Nazwa przedmiotu: | Marketing, marketing międzynarodowy, korporacje transnarodowe |
Jednostka: | Wydział Nauk Ekonomicznych |
Grupy: |
Seminaria magisterskie dla I i II roku studiów zaocznych |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria magisterskie |
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest dostarczenie pogłębionej wiedzy oraz instrumentów i metod jej pozyskania aby student mógł, w efekcie końcowym, napisać pracę magisterską. |
Pełny opis: |
1/Wyjaśnienie podstawowych składników pracy magisterskiej oraz możliwych sposobów i metodologii jej przygotowania i napisania. 2/Wybór przez studenta przedmiotu/problemu zainteresowania naukowego. 3/Wybór i przeczytanie pozycji literatury przedmiotu dot. aspektów teorii oraz dotychczasowych badań empirycznych. 4/Przygotowanie konspektu pracy magisterskiej, składającego się z roboczego tytułu pracy, celu pracy, hipotez badawczych oraz zarysu w punktach i podpunktach rozdziałów części teoretycznej i empirycznej pracy. 5/Prezentacja na seminarium wybranych fragmentów literatury przedmiotu oraz własnych badań. 6/Dostarczenie promotorowi do sprawdzenia pierwszych wersji napisanych rozdziałów pracy. 7/ Dostarczenie promotorowi do sprawdzenia pierwszej wersji całej pracy magisterskiej. 8/Uwzględnienie uwag i poprawek promotora w pracy. 9/Zatwierdzenie przez promotora poprawionej, finalnej wersji pracy magisterskiej. |
Literatura: |
Wg. sugestii promotora oraz/lub studenta, osobno, dla każdego studenta, uczestnika seminarium. |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu seminarium student potrafi napisać pracę magisterską, czyli potrafi zdefiniować problem badawczy, potrafi przeanalizować literaturę i wybrać metodę badania, potrafi postawić hipotezy badawcze oraz je zweryfikować, potrafi sformułować wnioski i konkluzje z przeprowadzonego badania wskazując jednocześnie na występujące ograniczenia w interpretacji wyników oraz na możliwe kierunki dalszych badań. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena poszczególnych prezentacji dot. wybranych pozycji literatury oraz/lub rozdziałów pracy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Radosław Wolniak | |
Prowadzący grup: | Radosław Wolniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium magisterskie - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Radosław Wolniak | |
Prowadzący grup: | Radosław Wolniak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium magisterskie - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.