Język angielski - poziom średnio zaawansowany [4024-ANGOB1]
Semestr zimowy 2021/22
Lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [4024-ANGOB1] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
każdy wtorek, 8:15 - 9:45
(sala nieznana) |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Maria Mieszkowska |
Literatura: |
Keynote Intermediate, Paul Dummett, National Geographic Learning Podręcznik oparty na materiałach i prezentacjach z WWW.TED.COM Materiały własne, autentyczne i internetowe Vocabulary for English, Liz Greasby, Peter Collin Publishing, 2001 Academic Vocabulary, Liz Greasby, Peter Collin Publishing, 2001 Profile, Intermediate, Jon Naunton, Oxford, 2005 Here is the news, B.M Otto, Poltex 2007 Ćwiczenia Języka Angielskiego, Gabi Galster, Buchmann, 2006 Newspaper Articles and other authentic materials (Newsweek, Economist, Wall Street Journal) Dakowska, M. 2005. Teaching English as a Foreign Language. Warszawa: PWN SZLOSEK Franciszek: Dyskusja wielokrotna i burza mózgów. – Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. CODN |
Zakres tematów: |
Semestr 1 Świat edukacji i pracy Nowe trendy Pieniądze Droga do sukcesu Marketing Komunikacja Zadania egzaminacyjne Praca ze słownikiem Artykuły prasowe – Newsweek itp. Wiadomości radiowe i TV Języki świata Świat mediów – radio, TV, internet Egzamin B2 Semestr 2 Nasze doświadczenia Patrzenie w przyszłość Skuteczność i efektywność Środowisko naturalne Liderzy i myśliciele Dobrobyt Zadania egzaminacyjne Praca ze słownikiem Artykuły prasowe – Newsweek itp. Wiadomości radiowe i TV Języki świata Świat mediów – radio, TV, internet Egzamin B2 |
Metody dydaktyczne: |
metoda eklektyczna metoda interakcyjna nacisk na komunikację i umiejętność kreatywnego myślenia wykorzystanie podejścia opartego na zadaniach (task based) nacisk na podstawowe strategie: socjalizacyjną, kompensacyjną, informacyjną, perswazyjną, strukturyzacyjną i postaw intelektualnych korzystanie z materiałów audiowizualnych (telewizja, radio, film, internet, muzyka) praca z materiałami autentycznymi (dziennik telewizyjny, programy dokumentalne, rekomendowana prasa i literatura_ praca w parach, w grupach, samodzielna, nauczanie frontalne tworzenie przyjaznej i motywującej atmosfery podczas prowadzonych zajęć dyskusje, role plays, interpretacja tabel i wykresów praca ze słownikami i innymi pomocami naukowymi podkreślanie celowości i praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy |
Metody i kryteria oceniania: |
http://szjo.uw.edu.pl/warunki-zaliczenia-lektoratow/ |
Uwagi: |
Kurs na poziomie średnio-zaawansowanym (B1). Główny nacisk położony jest na rozwijanie umiejętności komunikacji oraz rozumienia i analizy tekstów autentycznych – od ogólnych do popularno-naukowych. Podręcznik jest oparty na materiałach i prezentacjach z WWW.TED.COM Podczas zajęć, oprócz podręcznika, wykorzystane zostaną m.in. artykuły prasowe i pomoce audiowizualne. Metody i materiały będą dostosowywane do indywidualnych potrzeb danej grupy. W przypadku zajęć online - wykorzystanie Zoom i innych narzędzi. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.