Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom zaawansowany niższy, e-lektorat [4024-ANGSC1.1.a] Semestr zimowy 2021/22
Lektorat, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom zaawansowany niższy, e-lektorat [4024-ANGSC1.1.a]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/22 [2021Z] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 11:15
sala 4
Budynek Szkoły Języków Obcych jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 25
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Łętowska-Mickiewicz
Literatura:

Materiał zawarty na platformie internetowej - bez podręcznika

Na zajęciach w sali/podczas synchronicznych sesji online: materiały autentyczne, materiały uzupełniające, materiały własne lektora

Zakres tematów:

Unit 1 – First impressions

Unit 2 – Looking for your identity

Unit 3 – Friends and foes

Unit 4 – Sounds of silence

Unit 5 – Fears and phobias

Unit 6 – Possessions and belongings

Unit 7 – Talents

Unit 8 – My favourites

Unit 9 – Saving the endangered

Unit 10 – Reaching the impossible

Metody dydaktyczne:

Aktywności:

- rozwiązywanie zadań w ramach rozwijania sprawności rozumienia ze słuchu i rozumienia tekstu czytanego (wraz z otrzymaniem informacji zwrotnej),

- rozwiązywanie testów z zakresu słownictwa, słowotwórstwa i fonetyki (po wpisaniu odpowiedzi student uzyskuje automatyczną informację o poprawnych i błędnych odpowiedziach oraz o uzyskanym wyniku),

- wypowiedź na forum dyskusyjnym w oparciu o własne doświadczenie

- na zajęciach w sali/na synchronicznych sesjach online mówienie (luka informacyjna, odgrywanie ról, etc), prezentacje z dyskusją

Metody i kryteria oceniania:

Na koniec semestru student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie internetowej, co jest warunkiem przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału (próg zaliczenia testu: 60%). Obecność na zajęciach w sali/na synchronicznych sesjach online jest obowiązkowa - dozwolone są maksymalnie dwie nieobecności.

Na ocenę końcową składają się: punktacja z platformy: 55%, wynik testu: 30% i obecność na zajęciach stacjonarnych/na synchronicznych sesjach online: 15%.

Uwagi:

Semestralny kurs stacjonarno-internetowy z przewagą zajęć internetowych, obejmujący 8 spotkań tradycyjnych w następujących terminach: 13.10, 27.10, 10.11, 24.11, 8.12, 22.12, 19.01, 26.01 (45 min., druga połowa zajęć)

Materiały znajdują się na platformie językowej COME: http://kampus.come.uw.edu.pl/ Warunkiem koniecznym uczestnictwa w e-zajęciach jest zarejestrowanie i zalogowanie się (PESEL i hasło USOS) na platformie językowej COME http://kampus.come.uw.edu.pl/ Wirtualne klasy zostaną otwarte w październiku br. - dopiero od tego dnia studenci będą mieli do nich dostęp.

UWAGA: W KURSIE MOŻNA UCZESTNICZYĆ TYLKO RAZ.

W przypadku wymogu pracy online zajęcia będą prowadzone na platformie CKC UW (zadania na Moodle) oraz zajęcia synchroniczne na Zoom.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-7 (2022-11-16)