Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2]
Semestr letni 2021/22
Lektorat,
grupa nr 18
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/22 [2021L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 18 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala C 406 Budynek C Wydz. Zarządzania - Szturmowa 1/3 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Klara Małowiecka |
Literatura: |
Speakout 2nd edition + My English Lab Upper-intermediate |
Zakres tematów: |
1 semestr Time for a chat. Czas na pogawędkę. Direct and indirect questions. Pytania bezpośrednie i pośrednie. An advice forum message. Wiadomość na forum z poradami. Try something new. Spróbuj czegoś nowego. Present Perfect. Czas Present Perfect. I’d like to enquire ... Chciałbym się dowiedzieć … Great experiences. Wspaniałe doświadczenia. Local heroes. Lokalni bohaterowie. 2 semestr You’re being watched. Jesteś obserwowany. Strona bierna A letter of complaint. List z zażaleniem. Opinions. Opinie. Issues A quiet revolution. Cicha rewolucja. Issues And the moral is … A morał jest taki … Sayings. Powiedzenia. A story. Opowiadanie. A life in six words. Życie w sześciu słowach. Stories I wish I could cook very well. Chciałbym umieć dobrze gotować. Books. Książki. ”Tess”. Powieść „Tess”. Stories Free time. Czas wolny. Present and past habits. Obecne i przeszłe zwyczaje. An opinion essay. Rozprawka wyrażająca opinię. Travelling. Podróżowanie. Future forms. Sposoby wyrażania przyszłości. How does it work? Jak to działa? |
Metody dydaktyczne: |
Metoda eklektyczna, podejście zadaniowe, techniki dydaktyczne: Oglądanie i komentowanie, ustne i pisemne, wiadomości telewizyjnych; oglądanie, słuchanie fragmentów nagranych programów informacyjnych; czytanie tekstów z internetu i prasy; analiza formy programów i tekstów, oraz sposobów prezentowania wydarzeń; rozwiązywanie różnych ćwiczeń utrwalających słownictwo – teksty z lukami, dobieranie synonimów i kolokacji, edycja tekstów, pisanie informacji prasowych i komentarzy, relacje ustne z przeczytanych tekstów; sporządzanie notatek oraz tematycznych słowniczków; omawianie nowego słownictwa nie tylko w celu wyjaśnienia znaczeń, ale także zwracanie uwagi na sposoby łączenia się wyrazów z innymi elementami zdania i podkreślanie cech i znaczeń typowych dla tekstów prasowych; wygłaszanie krótkich prezentacji na forum grupy; zadawanie pytań do tekstów i materiałów filmowych, planowanie wywiadów, praca w parach i grupach, wymiana wiadomości w grupie, ćwiczenia związane z podstawowymi zagadnieniami gramatycznymi występującymi w tekstach, analiza i ćwiczenia podstawowych form pisanych |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie semestru obejmuje: - obecność na zajęciach (dopuszczalne trzy nieobecności bez usprawiedliwienia) -aktywne uczestnictwo w zajęciach -zaliczenie mini-testów -obowiązkowa prezentacja - test końcowy |
Uwagi: |
Kurs na poziomie ponad średnio zaawansowanym (B2) dla studentów II roku Wydziału Zarządzania. W przypadku wymogu pracy online zajęcia będą prowadzone za pomocą platformy Zoom |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.