Seminarium dyplomowe 3 [4100-IIIMSEMDYP]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium dyplomowe,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe 3 [4100-IIIMSEMDYP] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 15:00 - 16:30
sala 18 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Michał Kuźmicki | ||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Przygotowanie i przeprowadzenie badania empirycznego. 2. Dokumentacja badania: zgromadzenie i anotacja danych. 3. Wprowadzenie i analiza danych za pomocą odpowiedniego programu do obróbki danych ilościowych lub/i jakościowych: SPSS/NVIVO, Atlas.ti etc. 4. Redakcja i złożenie pierwszej wersji/draftu rozdziału badawczego: - Opis badania: cel i pytania badawcze, uczestnicy badania, instrumenty i dane badawcze. - Analiza i wyniki badania: prezentacja wyników w odniesieniu do pytań badawczych. Graficzna prezentacja danych. - Analiza statystyczna danych w SPSS/Analiza jakościowa wyników. Opis wyników badania. - Omówienie wyników badania w odniesieniu do części teoretycznej pracy i hipotezy badawczej. - Implikacje pedagogiczne badania. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- wykład w oparciu o prezentacje ppt, - studium przypadku - analiza, omawianie i porównywanie przykładowych danych ilościowych i jakościowych; - indywidualna praca studenta w domu (self-study) w oparciu o materiały zamieszczone na platformie e-learningowej; - autorskie prezentacje studentów; - analiza/omawianie fragmentów prac studentów indywidualnie/grupowo i udzielanie informacji zwrotnej |
||||||||||||||||
Uwagi: |
Seminarium obejmuje blok 30 godzin realizowanych w trybie mieszanym w systemie 14+16: 14 godzin stacjonarnie i 16 godzin zdalnie. Obecność na seminarium jest obowiązkowa (dozwolona jest jedna nieobecność). Zajęcia zdalne realizowane są w trybie asynchronicznym lub synchronicznym w zależności od potrzeb seminarzystów i celów seminarium. Zajęcia synchroniczne odbywają się za pomocą platformy Zoom. Zajęcia asynchroniczne odbywają się na platformie Kampus 2. Kurs dokumentowany jest na platformie Kampus 2, gdzie zamieszczanie są materiały, instrukcje, zadania i komunikaty dla uczestników. Uczestnicy zobowiązani są do śledzenia na bieżąco strony kursu na platformie Kampus 2. Prowadzący seminarium ustala i podaje do wiadomości studentów harmonogram pracy na seminarium zawierający terminy składania kolejnych partii pracy magisterskiej/terminy realizacji i ukończenia kolejnych etapów pracy nad pracą magisterską. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.