Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

CLIL w nauczaniu WOS [4100-3SCLILO] Semestr zimowy 2022/23
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: CLIL w nauczaniu WOS [4100-3SCLILO]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022Z] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 8:30 - 9:30
sala 15
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Joanna Fituła
Literatura:

Coyle, D., P. Hood & D. Marsh (2010) Content and Language Integrated Learning.

Ioannou-Georgiou, S., Pavlou P. (eds.) (2011) Guidelines for CLIL Implementation in Primary and Pre-primary Education.

Johnstone, Kubanek, Edelenbos

Mehisto, Marsh and Frigols. Uncovering CLIL. 2007.

Bilingual programme Evaluation. 2010. British Council

http://www.carla.umn.edu/

Polish Core Curriculum -translation ciculated by the trainer

http://www.carla.umn.edu/

Marsh, D., Langé, G. (eds.) (1999) Implementing Content and Language Integrated Learning, A TIE-CLIL Foundation Course Reader, TIE-CLIL Project, Jyväskylä, Finland.

Criteria for producing CLIL learning material

Peeter Mehisto

Towards quality-CLIL: successful planning

and teaching strategies. Oliver Mayer

CLIL Teacher competences 2001.Kazianka et al.

European Commission (2006) Content and Language Integrated Learning (CLIL) at School in Europe. Eurydice: Brussels

Zakres tematów:

Tematy omawiane na zajęciach:

Podstawowe cechy CLIL; zastosowanie CLIL w nauczaniu WOS

Europejskie programy nauczania zorientowane na CLIL

Polski program nauczania i możliwości nauczania z wykorzystaniem CLIL (WOS)

Planowanie jednostek CLIL

Kompetencje nauczycieli CLIL

Rozwój umiejętności pozajęzykowych na lekcjach języka

Materiały CLIL - dostępne źródła

Metody dydaktyczne:

Wielorakie metody zawierające elementy wykładu, dyskusje, prezentacje, analizę i interpretację tekstów źródłowych, micro-teaching.

Metody i kryteria oceniania:

Kurs kończy się zaliczeniem na ocenę, która zależy od spełnienia przez studenta poniższych wymagań.

1. Jednostka CLIL (zadanie w portfolio) + refleksja na temat jej wdrożenia

2. Krótkie prace samodzielne (teksty i zadania) - wykonywane w klasie, w domu i na platformie e-learningowej

3. Test końcowy

Uwagi:

II grupa

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)