Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr zimowy 2023/24
Seminarium magisterskie,
grupa nr 39
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 39 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (tylko po angielsku) 0 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Agnieszka Wiśniewska |
Zakres tematów: |
<8 Zachowania konsumentów i strategie marketingowe a rozwój zrównoważony Program seminarium: • Idea zrównoważonej konsumpcji • Postawy i zachowania konsumentów wobec marek zrównoważonych • Postawy i zachowania konsumentów wobec zrównoważonych innowacji produktowych, marketingowych • Postawy i zachowania konsumentów wobec idei sharing economy • Media społecznościowe w komunikacji z konsumentem zorientowanym na rozwój zrównoważony • Komunikacja marketingowa z odpowiedzialnym konsumentem • Budowanie relacji z odpowiedzialnym konsumentem • Angażowanie odpowiedzialnych konsumentów w strategię rozwoju zrównoważonego |
Uwagi: |
Seminarium wycofane z ofery - Dr Agnieszka Wiśniewska - Zachowania konsumentów i strategie marketingowe a rozwój zrównoważony |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.