Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] Semestr zimowy 2023/24
Seminarium magisterskie, grupa nr 39

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2023/24 [2023Z] (zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 39 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (tylko po angielsku) 0
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Agnieszka Wiśniewska
Zakres tematów:

<8

Zachowania konsumentów i strategie marketingowe a rozwój zrównoważony

Program seminarium:

• Idea zrównoważonej konsumpcji

• Postawy i zachowania konsumentów wobec marek zrównoważonych

• Postawy i zachowania konsumentów wobec zrównoważonych innowacji produktowych, marketingowych

• Postawy i zachowania konsumentów wobec idei sharing economy

• Media społecznościowe w komunikacji z konsumentem zorientowanym na rozwój zrównoważony

• Komunikacja marketingowa z odpowiedzialnym konsumentem

• Budowanie relacji z odpowiedzialnym konsumentem

• Angażowanie odpowiedzialnych konsumentów w strategię rozwoju zrównoważonego

Uwagi:

Seminarium wycofane z ofery - Dr Agnieszka Wiśniewska - Zachowania konsumentów i strategie marketingowe a rozwój zrównoważony

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)