Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Semestr zimowy 2023/24
Seminarium dyplomowe,
grupa nr 6
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 8:00 - 9:30
sala 18 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 8 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Emilia Królak | ||||||||||||||||
Literatura: |
Harmer J., 2001. The practice of English Language Teaching. Oxford: Pearson Education Limited. Komorowska, H. 2000. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna Komorowska, H. 2002. Sprawdzanie umiejętności w nauce języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna. Ur P. 1996. A course in Language Teaching. Cambridge: CUP Scrivener, J. 2011. Learning Teaching. A guidebook for English language teachers. Macmillan. Thornbury, S. 1999. How to teach grammar. Pearson Longman Thornbury S. 2002. How to teach vocabulary. Pearson Longman Watkins, P. 2005. Learning to teach English .Surrey: Delta Publishing Mollick, Ethan R. and Mollick, Lilach, Using AI to Implement Effective Teaching Strategies in Classrooms: Five Strategies, Including Prompts (March 17, 2023). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=4391243 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.4391243 Bonner, E., Frazier E. and Lege E. LARGE LANGUAGE MODEL-BASED ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE LANGUAGE CLASSROOM: PRACTICAL IDEAS FOR TEACHING https://www.researchgate.net/publication/368412009_Large_Language_Model-Based_Artificial_Intelligence_in_the_Language_Classroom_Practical_Ideas_For_Teaching |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia semestru I jest złożenie pierwszego rozdziału pracy licencjackiej. Warunkiem zaliczenia semestru II jest złożenie całości pracy i zaakceptowanie jej przez promotora. Sposób weryfikacji efektów uczenia się może ulec zmianie przed rozpoczęciem kursu w związku z możliwością wykorzystania przez uczestników narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję np. Chat GPT do tworzenia prac zaliczeniowych. Zmiany zostaną podane do wiadomości studentów na pierwszych zajęciach semestru zimowego 2023/24 |
||||||||||||||||
Uwagi: |
seminarium dyplomowe dr E.Królak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.