Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium licencjackie [2600-DSMdz3SL] Semestr letni 2023/24
Seminarium licencjackie, grupa nr 32

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium licencjackie [2600-DSMdz3SL]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023L] (zakończony)
Seminarium licencjackie [SEM-LIC], grupa nr 32 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Michał Ścibor-Rylski
Zakres tematów:

<8

Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Program seminarium:

Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa.

Seminarium ma na celu wprowadzenie studentów w temat metod i technik jakościowych a na poziomie pisania pracy - weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych (oraz ilościowych jeśli będzie taka potrzeba) w celu:

• analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym (Mark&Pearson).

• analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana)

Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu. Przykładem może być analiza i porównanie mechanizmów grywalizacji stosowanych przez wybrane marki.

Uwagi:

Dr Michał Ścibor-Rylski - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-5 (2024-09-13)