Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Semestr zimowy 2024/25
Seminarium dyplomowe,
grupa nr 3
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] | ||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(w trakcie)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 8:00 - 9:30
sala 14 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||
Prowadzący: | Emilia Królak | ||||||||||||||
Literatura: |
Bonner, E., Lege, R., & Frazier, E. (2023). Large Language Model-Based Artificial Intelligence in the Language Classroom: Practical Ideas For Teaching. Teaching English with Technology, 23(1), 23–41. Caskey, M. M., & Anfara Jr., V. A. (2014). Developmental Characteristics of Young Adolescents Research Summary. Dahl, R. E. (2004). Adolescent brain development: A period of vulnerabilities and opportunities. Keynote address. Annals of the New York Academy of Sciences, 1021(1), 1–22. https://doi.org/10.1196/annals.1308.001 Harmer, J. (2007). The practice of English language teaching (4th ed.). Pearson/Longman. Komorowska, H. (2005) Metodyka Nauczania Języków obcych. Fraszka Edukacyjna. Mollick, E. R., & Mollick, L. (2023). Using AI to Implement Effective Teaching Strategies in Classrooms: Five Strategies, Including Prompts. SSRN Electronic Journal. https://doi.org/10.2139/ssrn.4391243 Nah, F. F.-H., Zheng, R., Cai, J., Siau, K., & Chen, L. (2023). Generative AI and ChatGPT: Applications, challenges, and AI-human collaboration. Journal of Information Technology Case and Application Research, 25(3), 1–28. Scrivener, J. (2011). Learning teaching: The essential guide to english language teaching (3rd ed.). Macmillan ELT. Ur, P. (2012). A Course in English Language Teaching (2nd ed.). Cambridge University Press. |
||||||||||||||
Zakres tematów: |
Wybór tematu pracy licencjackiej - czynniki, które warto wziąć pod uwagę Zasady zaliczania poszczególnych zadań na seminarium licencjackim, harmonogram Zasady współpracy z promotorem Częste błędy popełniane podczas pisania pracy licencjackiej Co to jest plagiat i jak się przed nim uchronić? Organizacja pracy podczas pisania pracy licencjackiej Narzędzia sztucznej inteligencji i ich zastosowania do tworzenia materiałów dydaktycznych |
||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykład prezentacje raportowanie postępów konsultacje indywidualne |
||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody i kryteria oceny są jednakowe we wszystkich grupach seminaryjnych. Warunkiem zaliczenia bloku zajęć seminaryjnych jest zaliczenie obydwu kursów/przedmiotów: seminarium dyplomowego/licencjackiego i zajęć przygotowujących do seminarium na ocenę pozytywną. Ocena końcowa jest wystawiana i wpisywana do USOSweb przez promotora pracy w porozumieniu z prowadzącym zajęcia przygotowujące do seminarium wg następującego przelicznika: 1) seminarium dyplomowe/licencjackie stanowi 65% oceny końcowej, 2) zajęciach przygotowujące do seminarium stanowi 35% oceny końcowej*, Student uzyskuje zaliczenie w każdym semestrze na podstawie: - obecności na zajęciach (limit nieobecności jest wskazany w opisie przedmiotu dla danej grupy seminaryjnej), - przygotowania i aktywnego udziału w zajęciach stacjonarnych i online, - terminowego i zgodnego z instrukcją wykonywania zadań na zajęciach i na platformie CKC UW, zgodnie z grafikiem seminarium, - uzyskania pozytywnych ocen za poszczególne zadania, a w szczególności za przygotowanie poszczególnych elementów składowych pracy ocenianych w danym semestrze. Warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia w semestrze zimowym na wszystkich seminariach jest: (1) seminarium dyplomowe/licencjackie, - terminowe złożenie i zatwierdzenie tematu i abstraktu pracy dyplomowej/licencjackiej w terminie wskazanym przez promotora* (abstrakt ma długość ok. 300 słów, abstrakt określa zakres tematyczny pracy, cel pracy, opis problemu dydaktycznego/luki w materiałach dydaktycznych, które będą obiektem analizy w projekcie dydaktycznym, planowane rozwiązania i działania (plan i opis)/opis materiałów dydaktycznych, które powstaną w ramach pracy, 5 pozycji bibliograficznych), *termin jest jednakowy we wszystkich grupach seminaryjnych i jest ustalany i ogłaszany przez Koordynatora seminariów licencjackich w zależności od daty rozpoczęcia semestru zimowego na około 1.5 miesiąca po rozpoczęciu zajęć dydaktycznych - terminowe zatwierdzenie planu rozdziału teoretycznego pracy (plan zawiera tytuł rozdziału, tytuły sekcji i podsekcji tematycznych wraz ze źródłami na jakich będą się opierać), - opracowanie, złożenie i zatwierdzenie poszczególnych sekcji oraz kompletnego rozdziału teoretycznego pracy wraz z bibliografią (minimum 15 pozycji) zgodnie z grafikiem seminarium, (2) zajęciach przygotowujące do seminarium, - uzyskanie pozytywnych ocen za poszczególne zadania, - !!! szczegółowe warunki zaliczenia określone są w opisie przedmiotu, |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.