Przedmioty obowiązkowe dla II r. studiów magisterskich drugiego stopnia-Ekonomia Przedsiębiorstwa (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2024Z | 2024L | |||||
2400-M1EPMIK | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z metodami współczesnej mikroekonometrii i zdobycie umiejętności ich zastosowania w praktyce (wybór modelu i specyfikacji, estymacja, interpretacja wyników, wnioskowanie). Wszystkie zajęcia odbywają się pracowni komputerowej i składają się z omówienia wprowadzanych metod i rozwiązywania odpowiednio przygotowanych zestawów problemowych. W ramach kursu wykorzystywane jest oprogramowanie Stata. Zaliczenie kursu odbywa się na podstawie egzaminu końcowego (waga 70%) i punktów możliwych do zdobycia z prac domowych – zadań praktycznych polegających na zastosowaniu poznanych metod (waga 30%). |
|
|||
2400-M2EPMBM | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie wiedzy oraz trening umiejętności praktycznych dot. planowania, organizowania i przeprowadzania projektów w zakresie badań marketingowych, z zastosowaniem różnorodnych metod i technik badań ilościowych i jakościowych, adekwatnie do celu i kontekstu. Zajęcia prowadzone są za pośrednictwem połączeń zdalnych przez Zoom oraz platformy e-learningowej Moodle WNE UW w formie wykładu, dyskusji, prac projektowych oraz ćwiczeń związanych z przeprowadzaniem badań marketingowych z zastosowaniem wybranych metodyk i technik badawczych. |
|
|||
2400-M2EPMWPD | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Niezdecydowanie to brak umiejętności podejmowania decyzji w sposób szybki i pewny. W naszym zachowaniu ujawnia się ono z reguły w ten sam sposób: poprzez wydłużony czas podejmowania decyzji. Prawda też jest taka, iż trudne do podjęcia decyzje nie mają prostych rozwiązań. Towarzyszące temu poczucie niepewności wyraziła dobitnie amerykańska badaczka rodzin Virginia Satir mówiąc: „Większość ludzi woli pewność nieszczęścia od nieszczęścia niepewności”. Celem zajęć jest stosowanie podstawowych zasad kształtujących efektywne działanie na poziomie jednostki i organizacji. 1. Treść: różne podejścia i modele sprzyjające produktywności działania 2. Forma zajęć: warsztat 4. Forma zaliczenia: kontrola obecności, praca semestralna, zadania i ćwiczenia etapowe |
|
|||
2400-M2EPMiAPB | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zapoznanie Studentów z metodami i narzędziami modelowania oraz analiz procesów biznesu w organizacjach. Studenci posiądą praktyczne umiejętności identyfikacji, klasyfikacji, modelowania, pomiaru i analiz procesów. W ramach kursu studenci będą korzystać z narzędzi informatycznych do modelowania procesów biznesowych - systemy Adonis i/lub ARIS. |
|
||||