Grupy wyrównawcze i uzupełniające (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2024L | |||||
2600-DS-BANK-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Główne tematy: bankowość centralna (funkcje, cele, narzędzia), rodzaje banków i czynności bankowe, system płatniczy, działalność kredytowa banków, bilans i rachunek wyników banku komercyjnego, wskaźniki efektywności działania banku, ryzyko w działalności banków, bankowość elektroniczna i mobilna |
|
||
2600-DS-FP-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-MwB-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-MSP-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-MB-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kluczowym założeniem zajęć jest zapoznanie studentów z kursem podstawowym mikroekonomii, a zwłaszcza podstawowymi teoriami mikroekonomii, przy jednoczesnym kształtowaniu ich umiejętności analizowania współczesnych zjawisk gospodarczych. Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z mechanizmem funkcjonowania rynku w różnych jego formach, podejmowaniem optymalnych decyzji indywidualnych, a także kluczowymi teoriami współczesnej myśli mikroekonomicznej. Analizy wymienionych części teorii mikroekonomii powinny zaowocować wykorzystaniem owego aparatu w badaniach ekonomicznych. |
|
||
2600-MS-PDO-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-PMB-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-PR-gw |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-PU-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-RyF-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2600-DS-WSB-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami związanymi z opisem statystycznym, zasadami tworzenia szeregów statystycznych, miarami tendencji centralnej, zróżnicowania asymetrii i skupienia. Na zajęciach zostaną omówione metody analizy szeregów czasowych. Ponadto Studenci poznają także podstawowe typy rozkładów zmiennych losowych ciągłych i skokowych. Analizy przeprowadzane są z użyciem arkusza kalkulacyjnego |
|
||
2600-MS-ZPR-gw | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z ideą zarządzania procesami - jednego z najpopularniejszych obecnie podejść do organizowania pracy przedsiębiorstwa. Studenci uzyskują wiedzę o cechach wyróżniających tej perspektywy, jej przewagach nad podejściem hierarchicznym oraz szczegółowych narzędziach służących wdrażaniu zarządzania procesowego. Omówione także zostają specyficzne wyzwania związane z wprowadzeniem zarządzania procesowego w organizacjach nie zajmujących się produkcją. |
|
||