ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 264 dni temu |

![]() |
Szanowni Studenci, informujemy, że są Państwo zobligowani do dokonywania wpłat na indywidualny rachunek bankowy - widoczny przy każdej płatności w menu: DLA WSZYSTKICH->PŁATNOŚCI (MODEL FK)->NALEŻNOŚCI NIEROZLICZONE - odpowiadający walucie opłaty (nawet jeśli Państwo dokonują wpłaty w innej walucie niż waluta opłaty), tj. należności w PLN regulujemy na konto w PLN nawet jeśli wpłacamy je w EUR lub innej walucie; opłaty w EUR regulujemy na konto w EUR nawet jeśli wpłacamy je w PLN, CHF, CNY, INR etc. Wpłaty na rachunek prowadzony w innej walucie niż waluta czesnego lub innych opłat muszą być rozliczane ręcznie, co powoduje opóźnienia i niedogodności.
![]() |
Szanowni Studenci WNE UW, w przypadku wniosków o stypendia studenckie i akademiki na rok 2021/22 należy korzystać z Centralnego systemu USOSweb: https://usosweb.uw.edu.pl/. Proszę pamiętać, że we wszystkich innych kwestiach w przyszłości (w tym rejestracji na zajęcia WNE) należy korzystać z USOSweb WNE: https://usosweb.wne.uw.edu.pl/
![]() |
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 20 lutego 2018 r. zostaną wprowadzone nowe, domyślne funkcje dotyczące widoczności danych w systemie USOSweb. Pragniemy przypomnieć, iż każdy użytkownik może dokonać samodzielnej zmiany ustawień prywatności w USOSweb zgodnie z własnymi preferencjami. Zmiany ustawień można dokonać po zalogowaniu w systemie USOSweb, w zakładce Mój USOSweb/Preferencje.
![]() |
Dziekanat ds. studenckich informuje, że z dniem 14.06.2016 na WNE obowiązują elektroniczne karty obiegowe. Oznacza to, że studenci rozliczając się z Wydziałem nie wypełniają obiegówki w formie papierowej, tylko rozliczenie następuje poprzez logowanie się do systemu USOSweb zakładka - Dla wszystkich.
![]() |
1) Giełda jest zasadniczą drogą zmiany przyporządkowania do grup
2) Po zakończeniu giełdy zmiany rejestracji (wyłącznie dorejestrowania i przerejestrowania) dokonywane są do końca pierwszego tygodnia zajęć w danym semestrze wyłącznie bezpośrednio przez dziekanat wg następujących zasad:
- Wniosek musi być zgłoszony przez studenta na piśmie (można wrzucić do skrzynki, oddać osobiście, wysłać e-mailem) i powinien obejmować wszystkie zmiany, o które prosi
- Zmiany w rejestracji wykonują pracownicy dziekanatu wyłącznie w miarę wolnych miejsc w grupach o dopisanie w których wnioskuje student, w przypadku braku miejsc (jeśli miejsca są limitowane) pracownicy dziekanatu nie dokonują zapisu na nie i powiadamiają studenta u-mailem o odmowie
3) Dziekan rozpatruje podania (złożone na piśmie za pośrednictwem dziekanatu) w sprawie zmian w rejestracji wg następujących zasad:
- Rozpatrywane są podania złożone nie później niż do 14 dnia zajęć w danym semestrze
- Podania dotyczą sytuacji, w których dziekanat odmówił rejestracji ze względu na brak miejsc (muszą więc wcześniej być poprzedzone wnioskiem o zmianę rejestracji do dziekanatu i odmową)
- Podania muszą dotyczyć szczególnych, indywidualnych sytuacji, które uniemożliwiają studentowi uczęszczanie na zajęcia – te szczególne sytuacje powinny być udokumentowane; takimi szczególnymi sytuacjami są w szczególności: kolizja zajęć i sprawy związane ze stanem zdrowia np. odbywanie cyklicznych zabiegów medycznych.
4) Nie będą rejestrowane w żadnych grupach zajęciowych studenci, którzy nie spełniają ww. warunków, w szczególności którzy bez zapisania się na zajęcia samodzielnie na nie uczęszczają nie mając na to zgody dziekana wyrażonej w odpowiedzi na podanie złożone we właściwym terminie.
5) Nie przewiduje się wyrejestrowań z zajęć, na które student się zapisał.
Wszelkie informacje oraz ogłoszenia odnośnie terminów i zasad rejestracji na przedmioty prowadzone przez WNE UW dostępne są na stronie internetowej Wydziału w zakładce: Dla Studentów->Rejestracja na zajęcia http://www.wne.uw.edu.pl/pl/dla-studentow/rejestracja-na-zajecia/
![]() |
Zgłoszenia problemów związanych funkcjonowaniem USOSWeb należy wysyłać na adres: usosweb@wne.uw.edu.pl z podaniem informacji dotyczących: imienia, nazwiska, roku studiów, numeru albumu. W przypadku braku tych danych odpowiedź nie będzie udzielana.
Studenci, którzy zapomnieli hasła, mogą uzyskać nowe hasła w Dziekanacie Studiów.
![]() |
Rejestracja oraz wszelkie informacje i ogłoszenia odnośnie terminów i zasad rejestracji na lektoraty, WF oraz przedmioty ogólnouniwersyteckie (OGUN) dostępne są na uniwersyteckiej stronie rejestracji żetonowych: http://rejestracja.usos.uw.edu.pl . Przed terminami rejestracji prosimy o sprawdzenie liczby żetonów na kontach – (po zalogowaniu na powyższej stronie) i w razie nieprawidłowości zgłoszenie ich do Dziekanatu. Wymagania co do ilości i terminów zaliczania przedmiotów z powyższych grup mogą Państwo sprawdzić na stronie Wydziału w zakładce Studia.
![]() |
Przez USOSWeb są obsługiwane opłaty za czesne, powtarzanie przedmiotów, różnice programowe, dyplomy, odsetki od należności itp.
Studenci, którzy płacą czesne, mają obowiązek przed rozpoczęciem danego roku akademickiego (do dnia 30.09) w zakładce Płatności dokonać wyboru planu ratalnego.
Po przekroczeniu terminu płatności za wybrane należności system automatycznie nalicza odsetki.
Po zalogowaniu się do USOSweb można w zakładce PŁATNOŚCI obejrzeć listę swoich należności. Także tam znajdują się dane do przelewu, w szczególności indywidualny (dla każdego studenta), numer rachunku w banku obsługującym płatności na Uniwersytecie Warszawskim. Z USOSweb można drukować gotowe blankiety przelewów.
Wpłaty powinny odpowiadać wysokości już naliczonych należności. Opłaty należy wnosić na pokrycie należności w kolejności takiej jak jest widoczna na liście w USOSweb, czyli zaczynając od najstarszej (a nie dowolnie wybranej).
Rozliczenie wpłat będzie widoczne w USOSweb po około 2-3 dniach roboczych od dokonania wpłaty.
W razie jakichkolwiek niezgodności dotyczących wpłat lub należności prosimy o kontakt z:
- Sekcją Finansową w sprawie wpływu pieniędzy na konto
- Dziekanatem w sprawie ustalenia płatności (warunki, wznowienia, różnice programowe, repety itp.)