Opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu:
● Obecność na konferencji jest obowiązkowa.
● Usprawiedliwione nieobecności związane z sytuacjami losowymi będą rozpatrywane indywidualnie.
● Warunkiem zapisu na przedmiot „Konferencja interdyscyplinarna” jest przesłanie przez doktoranta tytułu, abstraktu i od 3 do 5 słów kluczowych wystąpienia, w terminie wyznaczonym przez upoważnionego pracownika Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych nie później niż 5 miesięcy przed planowaną datą konferencji. Termin do złożenia tytułu, abstraktu i słów kluczowych wystąpienia nie może przypadać na okres wolny od zajęć dydaktycznych (abstrakt powinien spełniać następujące kryteria: zawierać od 300 do 500 słów, elementy przeglądu literatury, cele badawcze, hipotezy lub pytania badawcze, opis metodologii, zakładane wstępne wnioski oraz bibliografię w stylu APA7). Preferowany język opracowania tytułu, abstraktu i słów kluczowych to język angielski, ale w przypadku decyzji o wystąpieniu w języku polskim należy przesłać także ich polskojęzyczną wersję.
● Nieprzesłanie tytułu, abstraktu (wg wskazanych kryteriów) i słów kluczowych wystąpienia w wyznaczonym terminie skutkuje brakiem możliwości zapisania na przedmiot „Konferencja interdyscyplinarna”, a tym samym niedopuszczenie do udziału w konferencji i niezaliczenie przedmiotu.
● W trakcie konferencji wymagane są: potwierdzony pisemnie udział w wykładzie inauguracyjnym (lista obecności) i aktywny udział minimum w sesji, w ramach której prezentuje się własny projekt badawczy.
Zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): terminowe przesłanie tytułu, abstraktu (wg wskazanych kryteriów) i słów kluczowych wystąpienia; udział w wykładzie inauguracyjnym; prezentacja ustna referatu i branie aktywnego udziału w dyskusji podczas panelu, w ramach którego przedstawiane są badania własne. W razie braku zaliczenia przedmiotu, doktorant może wystąpić z wnioskiem o przesunięcie terminu zaliczenia przedmiotu na inny etap kształcenia lub wyznaczenie przedmiotów równoważnych, których zakładane efekty uczenia się są jednakowe lub zbliżone do przedmiotu, i których zaliczenie traktowane jest w rozliczaniu etapu kształcenia równorzędnie.
Metody weryfikacji efektów uczenia się: ocena prezentacji ustnej referatu oraz aktywności w dyskusji następującej po wystąpieniu.
Kryteria oceniania: zgodność referatu z przyjętym tytułem i abstraktem, poprawność merytoryczna, aktywność w dyskusji.
|