Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2]
Semestr zimowy 2021/22
Lektorat,
grupa nr 38
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 38 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
każdy piątek, 8:15 - 9:45
(sala nieznana) |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 17 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Anna Łętowska-Mickiewicz |
Literatura: |
Podręcznik: F. Eales, S. Oakes, Speakout Upper-Intermediate 2nd Edition Materiały dodatkowe: Materiały ze stron internetowych (np BBC Learning English, BBC Future, VOA Learning English, National Geographic, etc) ) MyGrammarLab, Pearson Materiały autentyczne (artykuły, materiały audiowizualne) Materiały własne |
Zakres tematów: |
SEMESTR ZIMOWY: Ludzie; Osobowość; Zachowanie; Uczucia; Emocje; Doświadczenia życiowe Relacje z ludźmi; Sąsiedzi; Współlokatorzy Problemy globalne i społeczne (zanieczyszczenie środowiska, przestępczość, głód, wojny, choroby, bezdomność, bezrobocie, warunki życia) Technologia i prywatność; Inwigilacja Społeczeństwo konsumpcyjne; Reklama Podróże; Wakacje; Ciekawe miejsca; Przygody; Sporty ekstremalne Książki SEMESTR LETNI: Odkrycia; Wynalazki; Nowe technologie Czas; Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość Tradycja; Zwyczaje; Obrzędy Zabytki; Nowoczesna architektura Media (TV / prasa); Wiadomości Sztuka; Dzieła sztuki; Kino; Teatr; Fotografia Przestępczość; Nagłe wypadki |
Metody dydaktyczne: |
Kurs ma na celu wszechstronny rozwój umiejętności językowych (ze szczególnym naciskiem na mówienie), w związku z tym materiały są bardzo urozmaicone i wspomagają naturalną interakcję między słuchaczami: - praca w parach i małych grupach – maksymalne zaangażowanie studentów, jak najwięcej mówienia - zadania wspomagające rozwijanie sprawności receptywnych (czytanie, słuchanie), np. prediction, matching - duży nacisk na rozwijanie i konsolidację słownictwa – bierne i czynne, ‘vocabulary in context’, radzenie sobie z nieznanym słownictwem w napotkanym tekście/nagraniu - rozwijanie sprawności pisania, np. redagowanie własnej charakterystyki, opis, esej dyskursywny - regularne powtórki materiału na zajęciach oraz krótkie zadania domowe służące lepszemu opanowaniu materiału - budowanie ‘student autonomy’ – pomoc słuchaczom w świadomym i aktywnym rozwijaniu znajomości języka poza salą wykładową |
Metody i kryteria oceniania: |
- Obecność i aktywne uczestnictwo na zajęciach w sali; - Regularne wykonywanie prac domowych (na ocenę i na zaliczenie); - Testy typu 'progress test' po każdym unicie - Obowiązkowe prace pisemne na ocenę (np. esej akademicki, posty na forum) - Test zaliczeniowy |
Uwagi: |
Kurs na poziomie ponad średnio zaawansowanym (B2) dla studentów II roku Wydziału Pedagogiki. UWAGA: Poniedziałkowe zajęcia odbywają się w budynku na Mokotowskiej, natomiast zajęcia piątkowe zdalnie, z wykorzystaniem platformy CKC UW (zadania na Moodle) oraz komunikatora Zoom. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.