Seminaria licencjackie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022 - Rok akademicki 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2022 | |||||
3401-SEML-KPSd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest napisanie samodzielnej pracy licencjackiej spełniającej wymogi określone w programie studiów. |
|
||
3401-SEML-KPWd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy licencjackiej. Realizowany on będzie poprzez naukę dostrzegania i werbalizowania problemów naukowych, formułowania hipotez badawczych, umiejętności logicznego i sprawnego doboru literatury naukowej i materiału badawczego, stosowania statystyki i logicznego prezentowania wniosków z pracy. |
|
||
3401-SEML-KWZd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematem wiodącym seminarium są zagadnienia badawcze, które eksploruje współczesna kryminologia. W trakcie zajęć będą omawiane takie nowe nurty jak kryminologia kulturowa, zielona kryminologia, kryminologia feministyczna czy kryminologia praw człowieka. Seminarium ma na celu przygotowanie studentów do napisania pracy licencjackiej. Cel ten realizowany będzie poprzez: - naukę dostrzegania i określania problemów naukowych, - prawidłowego formułowania hipotez badawczych, - weryfikacji hipotez badawczych, - pozyskanie umiejętności logicznego i rzetelnego doboru materiału, doboru piśmiennictwa naukowego, - prawidłowego posługiwania się statystykami oraz - logicznego i spójnego prezentowania wniosków z pracy. |
|
||
3401-SEML-PKPd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium ma na celu przygotowanie studentów do napisania pracy licencjackiej. Cel ten realizowany będzie poprzez naukę dostrzegania i werbalizowania problemów naukowych, prawidłowego formułowania hipotez badawczych, jak również pozyskanie umiejętności logicznego i rzetelnego doboru materiału, doboru piśmiennictwa naukowego, prawidłowego posługiwania się statystykami oraz logicznego i spójnego prezentowania wniosków z pracy. |
|
||
3401-SEML-PKWd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy licencjackiej. Realizowany on będzie poprzez naukę dostrzegania i werbalizowania problemów naukowych, formułowania hipotez badawczych, umiejętności logicznego i sprawnego doboru materiału, doboru piśmiennictwa naukowego, stosowania statystyki i logicznego prezentowania wniosków z pracy. |
|
||
3401-SEML-PPMd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
seminarium jest w pierwszym rzędzie skierowane do studentów ze specjalizacji migracje integracja kulturowa, ale także innych studentów studiów I stopnia profilaktyki społecznej i resocjalizacji zainteresowanych pisaniem pracy na temat prawnych i ustrojowych aspektów migracji i integracji kulturowej. |
|
||
3401-SEML-PRNd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest pomoc studentom w doskonaleniu warsztatu naukowego, analizie literatury, zdobywaniu danych empirycznych i przygotowaniu pracy licencjackiej. |
|
||
3401-SEML-PZd |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy licencjackiej. Realizowany on będzie poprzez naukę dostrzegania i werbalizowania problemów naukowych, formułowania hipotez badawczych, umiejętności logicznego i sprawnego doboru materiału, doboru piśmiennictwa naukowego, stosowania statystyki i logicznego prezentowania wniosków z pracy. |
|
||