Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] Semestr zimowy 2022/23
Seminarium dyplomowe, grupa nr 11

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022Z] (zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 11 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi piątek (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 23
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Przemysław Wolski
Literatura:

Biebighäuser, Katrin i in. red. (2020): Digitale Medien in Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Berlin: Erich Schmidt

Brash, Bärbel; Pfeil, Andrea (2019): Unterrichten mit digitalen Medien. Stuttgart: Klett

Brinitzer, Michaela i in. (2016): DaF unterrichten. Basiswissen Didaktik Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Stuttgart: Klett

Roche, Jörg (2019): Medienwissenschaft und Mediendidaktik. Tübingen: Narr

Rösler, Dietmar; Würffel, Nicola (2015): Lernmaterialien und Medien. München: Klett-Langenscheidt

Wolski, Przemysław (2013): Interakcja ustna – poważne wyzwanie: wykorzystajmy symulatory! Języki Obce w Szkole 4, 26-29

Zakres tematów:

Ważnym elementem prac będzie refleksja nad rolą mediów cyfrowych i e-learningu w nauczaniu języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej.

• Muzyka w nauczaniu języka niemieckiego

• Krótkie teksty literackie (short-stories, komiksy)

• Metoda dramy

• Otwarte formy nauczania (projekty, stacje, praca swobodna, plan tygodniowy).

• Interakcja pisemna i ustna

• Krótkie filmy rysunkowe

• Media społecznościowe

• Rozwijanie kompetencji gramatycznej

• Rozwijanie kompetencji leksykalnej

• Rozwijanie kompetencji interkulturowej

• Strategie i techniki uczenia się

Uwagi:

dr P.Wolski

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
tel: +48 22 55 49 126 https://www.wne.uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)