Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium dyplomowe,
grupa nr 11
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi piątek (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 23 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Przemysław Wolski | ||||||||||||||||
Literatura: |
Biebighäuser, Katrin i in. red. (2020): Digitale Medien in Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Berlin: Erich Schmidt Brash, Bärbel; Pfeil, Andrea (2019): Unterrichten mit digitalen Medien. Stuttgart: Klett Brinitzer, Michaela i in. (2016): DaF unterrichten. Basiswissen Didaktik Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Stuttgart: Klett Roche, Jörg (2019): Medienwissenschaft und Mediendidaktik. Tübingen: Narr Rösler, Dietmar; Würffel, Nicola (2015): Lernmaterialien und Medien. München: Klett-Langenscheidt Wolski, Przemysław (2013): Interakcja ustna – poważne wyzwanie: wykorzystajmy symulatory! Języki Obce w Szkole 4, 26-29 |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Ważnym elementem prac będzie refleksja nad rolą mediów cyfrowych i e-learningu w nauczaniu języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej. • Muzyka w nauczaniu języka niemieckiego • Krótkie teksty literackie (short-stories, komiksy) • Metoda dramy • Otwarte formy nauczania (projekty, stacje, praca swobodna, plan tygodniowy). • Interakcja pisemna i ustna • Krótkie filmy rysunkowe • Media społecznościowe • Rozwijanie kompetencji gramatycznej • Rozwijanie kompetencji leksykalnej • Rozwijanie kompetencji interkulturowej • Strategie i techniki uczenia się |
||||||||||||||||
Uwagi: |
dr P.Wolski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.