Lektorat Polskiego Języka Migowego (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Katedra Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2024Z | 2024L | |||||
3020-PJMOB1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Materiał kursu B1 obejmuje kolejne 800 znaków, wiadomości o kulturze Głuchych oraz ćwiczenia utrwalające słownictwo i rozwijające umiejętności komunikowania się w PJM. Analiza prezentacji tekstów PJM prezentowanych przez rodzimych migających: narracje i dialogi. |
|
|||
3020-PJMOA2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiotem lektoratu jest Polski Język Migowy (PJM), język macierzysty polskich Głuchych. Materiał kursu A2 obejmuje kolejne 800 znaków, wiadomości o kulturze Głuchych oraz ćwiczenia utrwalające słownictwo i rozwijające umiejętności komunikacyjne w prostych sytuacjach, a także tłumaczenia krótkich informacji i tekstów |
|
||||||
3020-PJMOA1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs obejmuje słownictwo podstawowe (około 600 znaków), podstawowe wiadomości z gramatyki PJM, posługiwanie się PJM w prostych sytuacjach komunikacyjnych, podstawowe wiadomości o systemach migowych i kulturze Głuchych. |
|
||||||